4.4.14

NAIKINTUVAMS SKLENDŽIANT


Karas?

Aš manau, karas prasidėjo jau prieš porą dešimtmečių. Karas su pačiu savimi. Tokiu, kokiu aš noriu būti ir tokiu, kuriuo mane visuomenė skatina būti.




Baisių politinių peripetijų šešėlyje, aplankė keistas pasigėrėjimo jausmas. Kas jei iš tiesų būtų karas? Juk tai būtų pati puikiausia proga pajusti gyvenimo vertę. Savo merginų paklausiau:  ką nuveiktumėte, jei žinotumėte, kad iki JO (neapsiverčia 3 kartą panaudoti to baisaus žodžio iš k raidės) liko lygiai mėnuo? Gavau klausimą atgalios. Net neatsakyta. Bet tariau „Padaryčiau visus tuos dalykus, kuriuos senai svajojau“. Jau tardama suvokiau, sakinio absurdiškumą, o pasigirdęs „tai daaaaryk!!!” neleido suabejoti savo nuojauta…




Ar ilgai dar taip švaistysim savo gyvenimą? Laukdami JO, kad suteiktų gyvenimui prasmę?! Tiksliai žinau, ką daryčiau tą mėnesį, bet esu visiškai pasimetusi, ką daryti dabar. Argi ne beprotybė? Mes kaip savo gyvenimo strategai – nuolat planuojam. Bet visa širdimi palaikom jau posakiu tapusį sakinį – “geriausi dalykai nutinka neplanuoti”. Todėl aš skaitysiu knygas, važiuosiu į Paryžių, įrodinėsiu tiesą, kuria tikiu, daugiau šypsosiuos, būsiu empatiška, klausysiuos old schoolo, ir jazzo, gersiu skanią kavą, rašysių apie maistą, valgysiu ir gaminsiu skanų maistą, pildysiu dienoraštį,pasiduosiu avantiūrom, šoksiu lindy hopą.. 

Ir tik rašydama supratau, kad nebedaug gyvenimas nuo svajonės skiriasi ir kad jau metas tik nusišypsoti ir pagalvoti, koks baisiai laimingas žmogus aš.

Kol kas viskas dar taip nesudėtinga. Nekurkim barjerų.

Rūta































No comments:

Post a Comment